Dyplomowana nauczycielka i była dyrektorka szkoły. Magister Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy. Lider zmian pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych (certyfikat MEN). Posiada certyfikat Praktyka Programowania Neuro – Lingwistycznego Biznesie oraz Menedżer Wyższego Szczebla.
- Trenerka I stopnia,
- Certyfikowana trenerka i specjalistka z zakresu postępowania w sytuacji zagrożenia w placówkach oświatowych,
- Trener Kinezjologii Edukacyjnej metodą Paula Dennisona,
- Specjalistyczny kurs trenerski w Szkole Twórczego Myślenia w Krakowie.
Specjalizuje się również w szkoleniach z umiejętności osobistych jako:
- Praktyk Programowania Neuro – Lingwistycznego,
- Praktyk Pure Mind Coaching.
Ukończyła studia podyplomowe i kursy kwalifikacyjne z zakresu:
- oligofrenopedagogiki,
- organizacji i zarządzania oświatą,
- terapii pedagogiczne,
- oraz liczne kursy trenerskie doskonalące warsztat.
Współpracowała z:
- Ośrodkiem Rozwoju Edukacji w Warszawie w ramach projektu:
- „Wdrożenie podstawy programowej kształcenia ogólnego w przedszkolach i szkołach” ,
- „Jak wspomagać szkoły w zakresie kształtowania kompetencji kluczowych”,
- Przeprowadzenie szkoleń dla 1000 osób, w tym w szczególności nauczycieli i pracowników instytucji wsparcia szkoły w zakresie zadań Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji, „System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół”.
2. Erą Ewaluacji w projekcie „Program wzmacniania efektywności systemu nadzoru pedagogicznego i oceny jakości pracy szkoły etap 3”.
Prowadziła szkolenia i doradztwo w ramach:
- projektu „Kompleksowy program wspierania dolnośląskich szkół”
- projektu „Kompleksowy program rozwijania kompetencji kluczowych uczniów skierowany do kadr zarządzających placówek oświatowych w województwie WIELKOPOLSKIM”
Prowadzi szkolenia w ramach projektu pilotażowego MEN „Bezpieczna szkoła. Bezpieczna przyszłość“.
Autorka programów, scenariuszy i materiałów między innymi w zakresie planowania i monitorowania pracy nauczyciela i dyrektora, kształtowania kompetencji kluczowych, pracy z dzieckiem ze SPE i zaburzonymi zachowaniami.
Współautorka programu oraz pakietów szkoleń i doradztwa „Asystent dziecka/ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi” opracowanego dla Ośrodka Edukacji w Warszawie.
W 2010 r. otrzymała Nagrodę Ministra Edukacji Narodowej. Była laureatką konkursu na cykl zajęć o prawach dziecka realizowanego przez Rzecznika Praw Dziecka oraz laureatką w konkursie na najlepszy scenariusz nt. Europejskiego Funduszu Społecznego ogłoszonego przez Ośrodek Edukacji w Warszawie.